+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Golf Hotel Morris Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 171 recenzí

  • Personál

    89%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Lenka

dospělý pár, 1.7.2018

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi milý a příjemný personál, hezké prostředí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 13.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Milan

dospělý pár, 3.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří

dospělý pár, 20.5.2018

Vimperk Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nabídka služeb, prostředí. Milý personál.

  • Zmatek v restauraci, servis běhá po place od stou ke stolu a jedno pro druhé zapomíná. Čekací doba na polévku 37 min a na hlavní jídlo 70 min. Bylo by lepší, kdyby si číšníci rozdělili lokál na úseky. Večeře: polévka+hlavní nebo hlavní+dezert. Pro mě nepochopitelné. Za cenu, kterou polopenze stojí by se slušelo nabízet kompletní menu. Lednice na pokoji nechladila, tv signál stále vypadával, okno v koupelně by mohlo mít nějaké stínění. Chtělo by i tyto detaily ohlídat.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Tom Iva

mladý pár, 13.5.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • krásné, klidné prostředí, vířivka skvělá

  • ......procedury mi nepřišly pod profesionálním dohledem ....

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Peter Farkaš

dospělý pár, 30.4.2018

Slovensko

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zdeněk Červenka

dospělý pár, 25.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Welnes procedury.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Olga Medlíková

rodina se staršími dětmi, 4.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Báječné procedury a profesionální přístup personálu, který procedury zajišťuje. Milý přístup mladšího personálu v restauraci.

  • Nutnost opakovaně si říkat o ovocnou mísu, která měla být na pokoji, viditelné očekávání spropitného od jednoho číšníka v restauraci, špatně fungující internet.

Personál
7
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

ostatní, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Práce masérek byla velice dobrá. Obsluhující personál byl mladý a velice ochotný + příjemný. Kvalita služeb odpovídající ceně.

  • I když jsme na recepci byly seznámeni s tím, že časy procedur můžeme přijít kdykoliv změnit....Tak i když jsme tak hned po 2 hodinách po příjezdu učinily (měly jsme whirpool a saunu na sobotu až od 23 hod.,což byl čas spíše pro mladý pár než pro nás), tak nám bylo řečeno, že již s těmito časy hýbat nemůžeme...Takže jsme nakonec tuto proceduru ani nevyužily. I když bylo inzerováno, že po příjezdu máme mít na pokoji karafu vody s mísou ovoce...Tak tak nebylo...ale nechtěly jsme to ( po zkušenosti s ochotou a přesunutím časů procedur) již dále řešit...jelikož jsme měly pocit, že bychom taky nepochodily....Chybělo kulturní vyžití...Když člověk absolvoval procedury...Mohl už jen sedět v restauraci či na pokoji...

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Útulný hotel, velice příjemná recepce, prostředí.

  • Dobrý den, nejsem člověk, který by si sám od sebe na něco stěžoval.Vždy se dá najít něco... pokud člověk chce najít chyby vždy je najde :-) Nebudu si tedy stěžovat, ale jen pokud bych mohl něco podotknout...všiml jsem si, že to u Vás není o stravování, spíše o ubytování... Někdy lepší dělat obyčejná jídla (i třeba v luxusním podniku) než-li sáhnout po ne moc kvalitních surovinách, Polská vejce a maso je znát... . Jste opravdu hotel s krásným ubytováním, přeji hodně zdaru v dnešních těžkých dobách... S pozdravem Stehlík

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Monika Kübelová

skupina přátel, 2.11.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Mirka

dospělý pár, 15.9.2017

Dobřív Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Krásná výzdoba, nábytek, celkově příjemná atmosféra, trpělivý a příjemný personál. Útulný, tichý pokojíček, pohodlná, prostorná postel. Jídlo chutné, pěkně naservírované. Snídaně formou bufetu byla skvělá, velký výběr dobrůtek. Privátní vířivka byla super!!

  • V noci neosvětlené hlavní parkoviště a příchozí cestička na něj. Jeden ručník byl sice hezky naaranžovaný, ale po rozbalení vypadal jako použitý.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Kamila Hankova

jednotlivec, 10.8.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Nadherne okoli a krasne vybaveny hotel. Vyborna kuchyne.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Jolana Bečková

dospělý pár, 29.7.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Krásný hotel i okolí. Služby wellnes paradní. Jídlo i obsluha perfektní.

  • Bohužel počasí ale to nelze ovlivnit.

Personál
9
Služby
9
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Miroslava

dospělý pár, 29.6.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově perfektní. Jen u parkoviště by v noci mohla fungovat závora . Možná by se hodila mapka Mariánských Lázní a okolí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Andrea Kypěnová

ostatní, 26.6.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
46 %
  • vzdálenost hotelu od centra Mariánských lázní fleky a díry na ručníkách a povlečení tmavé pokoje nízká úroveň

Personál
5
Služby
5
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Tomáš Pavlíček

jednotlivec, 20.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
6